Hacı sen beni msn denmi sildin görünmüyorsun uzun süredir
Sildim seni Serkay çekemiyorum seni çok para kazanıyorsun gözüme batıyorsun
yaw yok mübarek adam ben seni niye siliyim? şu sıcaklar bitsinde seninle biraz çalışalım
Maşşallah baya köşe olmuş WebLOADER birde şansın bu kadarı ikinizde bende yoksunuz eklimmi ne