WebLOADER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hacı sen beni msn denmi sildin görünmüyorsun uzun süredir
Sildim seni Serkay çekemiyorum seni çok para kazanıyorsun gözüme batıyorsun

yaw yok mübarek adam ben seni niye siliyim? şu sıcaklar bitsinde seninle biraz çalışalım