Konu
php ile db den çektiğim tabloya değişken atama sorunu..
24-08-2010, 16:51:10
#3
dynasty
$adim_ne = $burasisqledekisorgudandegisken [burayada dbdeki alanın adı];
echo"$adimne";
dediğinde ekranına gelir.