Default olarak kendi sitenizin adını yapsanız olmazmı.
Tasarımda güzel olmuş.
Not: 1 tane deneme link kısalttım kısaltılan linkten kısaltılan siteye gitmiyor hata veriyor bilginiz olsun.
Gün içerisinde kısa süreli çalışmalar nedeniyle ilk günlerde bazı aksaklıklar oldu onun için özür dileriz, şuanda tüm güncellemeler gece 00:00'a alındı ve sorunsuz çalışıyor.
Yorumunuz için çok teşekkür ederim..