Arkadaşlar Şehir Domainim Nasıl - bence çok çok güzel karadenizi temsil edicek bir domain heleki trabzonluların gurur duyabileceği kadarıyla diyelim.
Görüş ve Yorumlarınızı Bekliyorum - görüsüm gayet şık ve göz alıcı güzel olması bir yana memleketim sonuç itibari ile

Ederi Nedir - bence satma portal kur derim en azından jenerik isim tasimaktadir uzantisi im olsa bile google de index alır ve güzel yere gelir biraz da backlink cok daha işi kolay yapabilir eğer ki satma taraftari isen de acık arttirma ile sat derim yorum bu kadar!
Kardeş Öncelikle Görüşün için Çok Teşekkür Ederim
Ben ANKARALI ' yim ve Satmak İçin aldım. Proje Düşünmüyorum