impossible03 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu ay 2 tane eski hesabım durduk yere "risk teşkil ediyorsunuz" diyerek banlandı. birisi ayın 17 sinde diğeri 18 inde. içinde 1k$ dan fazla para vardı. arkadaşlar sizce temmuz ayında kazandığım paraları bu ay gönderirlermi?
Bu ayın 30'unda size gönderilmek üzere zamanlanmış bir ödeme var..
Yazısı çıkmışsa ödeme yapılır.çıkmamışsa bilemeyeceğim.