Chataholics adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aydınlatıcı olursa eğer ki başvuru yapabilirim (freelance) daha uygun olur benim için konuyu açın siz ona göre bizde başvurumuzu yapalım.
Ofis içinde çalışacaklara SSK ve yol-yemek verilecektir.