aydns7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
öncelikle full time, part time mı..hep isteklerinizi yazmışsınız siz ne vereceksiniz. SSK+ymk gibi...yoksa iş başı freelance mi eleman arıyorsunuz, bu bilgileri de yazarsanız daha verimli olur.
Aydınlatıcı olursa eğer ki başvuru yapabilirim (freelance) daha uygun olur benim için konuyu açın siz ona göre bizde başvurumuzu yapalım.