Bu ay 2 tane eski hesabım durduk yere "risk teşkil ediyorsunuz" diyerek banlandı. birisi ayın 17 sinde diğeri 18 inde. içinde 1k$ dan fazla para vardı. arkadaşlar sizce temmuz ayında kazandığım paraları bu ay gönderirlermi?