Konu
Stüdyo ve Sanat merkezi için script yazdırılacak
23-08-2010, 23:06:37
#11
dorukan67
İş verildimi acaba konu hakkında bilgisi olan varmı ki. Herhangi biri ile anlaşma yapıldımı ??