MaRkS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar ayın 19 unda şöyle bir bekletme uyarısı geldi hesabıma



Ardından ayın 21 inde bu bekletme kalktı fakat ödeme geçmişi sayfasına girince şu hatayı verdi.

Ardından 4-5 saat sonra tekrar bekletme geldi hesaba ve bekletme uyarısını yine verdi.
Ve bugün ayın 23ünde hesabım banlandı.Sizce ödeme gelir mi?
levent mühendisler vb kontrolünden geçmiş normalde ben ayın 20sinde banlandım parayı aldım ama böyle bir uyarılar çıkmadı belki alabilirsin beklide alamazsın