MaRkS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar ayın 19 unda şöyle bir bekletme uyarısı geldi hesabıma



Ardından ayın 21 inde bu bekletme kalktı fakat ödeme geçmişi sayfasına girince şu hatayı verdi.

Ardından 4-5 saat sonra tekrar bekletme geldi hesaba ve bekletme uyarısını yine verdi.
Ve bugün ayın 23ünde hesabım banlandı.Sizce ödeme gelir mi?
%99 ödemeyi alırsın