Merhaba Arkadaşlar Hosting Şirketinin Harddiski Yandıgı İçin Hostingimdeki Herşeyim Silindi .Ancak Veritabanı Kopyaladan Veritabanı Kopyası Aldım . Forumu Tekrar Kuracagım Zaman Yükleyeceğim Yedeğin Türkçe Karakter Hatası Vereceğinden Korkuyorum.Yardım Edermisiniz.