.com domain kullanmak tabi ki daha iyidir bunun aksini söylemiyorum. Konu başlığında da yazdığım gibi sadece "Blogspotu küçümsemeyin"
++
Arkadaşa harfiyen katılıyorum. Benim de bu konuda denemelerim oldu bi ara bloggum.com da kastım bayağı uğraştım çok daha iyi yerlere geldi blogspottan bile iyi diyebilirim ancak 2 yıl kadar neti bıraktım tekrar döndüğümde mahkeme kararıyla kapatılmıştı site. 1.5 ay kadardır blogspot üzerine çalışmalarım devam ediyor ve gayet de iyi sonuçlar alıyorum.
Dealxa arkadaşım da noktayı koymuş sanırım. Blogspotu küçümseyenler sanırım piyasayı takip etmiyor,yıllardır çok hit kelimelerde üstte olan blogspotlar var ve hala yerlerini koruyorlar.