AgReSsiVe35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Telefon çaldıktan sonra yanına kadar gidip bi kere daha çalmasını beklemektir....xD

*Okuduğu kitabın önsözünü atlamaktır.xD

......*İlkokula giden bir çocuk görünce yanına çağırıp iki sekiz bir dokuz üç yirmi bir otuz kaç eder diye mükemmel bir cebir sorusu sormaktır.xD

*Yemeğin tadına bakmadan tuz atmaktır.xD

*Yemekten sonra tatlıya başlamadan kaşığı yalayıp, temizlemek demektir.xD

*Bulmacadaki ünlülere kadın erkek farketmeden sakal, bıyık, kaş çizmek...xD

*Türk olmak yabancı şarkı sözlerini bilmediği halde biliyormuş gibi yapıp söylemeye çalışmaktır.xD

*Askerde gördüğü her silahla fotoğraf çektirmektir.xD

*Yeni aldığı telefonun üstündeki jelatinini parçalanana kadar kullanmaktır.xD

*Otobüsün içindeki koltuklara ve oraya buraya ismini veya msn adresini yazmaktır.xD

*Belli bir yaşa kadar biber dolmasının içini yiyip dışını bırakmak suretiyle ebeveynden azar işitmektir.xD

*Türkçe ing. sözlükten baktığın kelimeyi ing. türkçe sözlükten doğrulamaktır.xD

*Google'da kendi adını soyadını aramaktır.xDxD

*"Yok" cevabına "hiç mi yok?" diyebilmektir.xD

*Sıcaktan gebersede pc başından kalkmamaktır.xDxD

*Bilgisayarın yanında tuvalet kağıdı bulundurmaktır.xD

*Garanti olsun diye printscreen'e 10 kere basmaktır.xD

*Otobüsten inerken ne kadar uzak olursa olsun ilk adımı kaldırıma atmaktır.xD

Alıntı: Kaynak
Çoğunu Yaptım ve yapıyorum halen