3 kolonlu hale gitrsen temanı rahatça yaparsın.
2 kolon olsa yine yapılır diye düşünüyorum çünkü daha önce 2 kolonlo kullanmıştım reklamı widgetden atıyordum. Ama 2. kolonu yapamadım. Css bilgim çok değil birde bunun css den pek anlamadım. Bu arada hocam paylaşımlarınız falan çok güzel devamlı takip ediyorum tebrik ederim.