MaviEjder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
vay be ko yu görünce eski zamanlarım aklıma geldi lvl 70 den fazlası yoktu ozamanlar, 67 de 1.5 yıl kalmıştım ama senın charda anlamadıgım nokta lvl 81 e kadar nasıl kastın oyle 1k np var, yenı server açılırdı ona girerdik lvl 42 5k np miz olurdu knightın tadı PK'da çıkar he şimdi bakıyorum arada cafelere item cenneti olmuş etraf
herkesin kastıgı gibi kastım doğru eskiden 70 di 0000000 falan vardı güzel günler

konu güncel