vay be ko yu görünce eski zamanlarım aklıma geldi

lvl 70 den fazlası yoktu ozamanlar, 67 de 1.5 yıl kalmıştım

ama senın charda anlamadıgım nokta lvl 81 e kadar nasıl kastın oyle 1k np var, yenı server açılırdı ona girerdik lvl 42 5k np miz olurdu

knightın tadı PK'da çıkar

he şimdi bakıyorum arada cafelere item cenneti olmuş etraf