Ben de teoriler üzerine söylemedim, link çalışması ile ilgili söylediklerimi. Oturmuş bir site link çalışmasına devam etmezse, sandbox a girer demiyorum, Çömez siteler bırakırsa girer diyorum. Oturmuş site link çalışması yapmayı bırakırsa, o kelimede rakibi varsa ve çalışıyorsa bir süre sonra yerini kaybedecektir dedim. (Şahsım adına zamanında yaşadığım bir olaydır. Rakip ciddi olunca, kaybedilen yeri geri kazanmak ta çok daha uğraştırıcı ve zaman alıcı oluyor.)