AfMeSu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hiç adsense kullanmadım desem ayıp etmiş olur muyum..?
Ben kullandımda, kazandıracak site kullanamadım

Satmadın benim şu bitkiselbakim 'ı.. :P

İyi domain, idare eder.. Keyword denilen cinsden.