report edebilrsin dediğim gibi bizde yokken yardım edilmelimi edilebilir fakat ilk başta kendimiz onlar bize yardım ettimi onu bilmiyorum birebir karşıma geçip tecrübesini yaşamış bir insan anlatırsa emin olurum fakat internette yazılan ne olursa olsun benim için sadece %80 gerçeklik payı içerir
kusura bakma ama çok boşsun be arkadaş, nerden nereyi anladın..
Anlayış bozukluğu böyle demekki..Bakışı yanlış olan nasıl doğru görsün