aLban hocam size ne diyeceğimi bilmiyorum haber yalan gerçek farketmez ama herşeyin zararlısını kullanıyoruz elinizi çürüğü sağlamı gelmiştir yada gerçekte öyledir bilmiyorum kullanmadım çünkü herşeyin orjinali iyidir. paran yoksa pahalısına kaçmayacaksın bütçene göre hareket ediceksin ama gidipte teknoloji'den kalmıyayım herkezde dokunmatik telefon var ama bende çakmasını alayım kim anlayak deyip alıyoruz.

Bu hem Türkiyenin ekonimisine zarar çünkü vergi ödenmiyor kaçatır hepsi, hem kendimize sağlam gözükür ama bir normal telefon dan daha çok zararlı siz dış özellik diyrsunuz aslında kulaklıkla müzik dinlerken parazitten kulağınız zarar görüyor radyasyon orjinal telefondan daha fazla etki sağlıyor elektirik batarya dışında bazı parcalarına birikiyor televizyon izliyorum zannediyorsunuz cin telefonunda aslında beyninizde hücreler birer birer ölüyor size demiyorum gidip almayın ama kendinizi düşünü herşeyin orjinali iyidir.

Sakın Cin malı Trident felan demiyorum İmitasyon telefonlar için konuşuyorum marka teşkil etemden izah edeyim yani.