Teklifiniz ve davetiniz için teşekkür ederim.
Aynı zamanda özel mesaj ile ulaşan arkadaşlardan da msn isteği oldu, şunu belirtmek istiyorum öncelikle. Şirkette bulunduğum süre dışında kesinlikle MSN kullanmıyorum. Mümkünse iletişime geçen arkadaşlar telefon numaralarını ve isimlerini özel mesajda belirtirlerse herkesi arayabilirim...