Haber yalana benziyor, telefonlar 6-12 volt arasında bir enerji ile saj oluyor, bu eletrik gücüyle parmakların yanması falan abartı.. 2 yıldır çin malı e72 diye bir telefon kullanıyorum, işim geregi horda kullanmak zorunda kalıyorum elimden betona düştüğünün sayısını bile bilmiyorum ama banamısın demedi.. aynı şekilde nokia veya diger modellerden biri elimden düşse bırakın bir daha çalışmayı bir kaç parça olurdu kesin..
yıllarca 10 dolarlık maliyeti olan telefonları millete 200-300 dolara kakalayan nokia gibi markalara gıcıgım var. halaa o fiyatlara satıyorlar ve alanlar var
servis olayı falan hepsi palavra hangi eletronik cihaz tamire gidipte adam akıllı tamir edilebiliyorki