En pahalı telefonum D900i oldu. 275 lira verdim (2 sende oldu aşağı yukarı) fiyatı halen 250 lira tam kalite telefon. Özellikleri bir telefonda olması gereken herşey. (dokunmatik bilgisayarda olur ne telefonu)
Abi biraz mantıklı düşünelim. Çin'e kalitesiz malzeme yaptırıp Türkiye'de satanlar (ağır kelime kullanmayacağım burada da var yapan) da kabahat yok aslında. talep olmazsa satılır mı. Bu iş jöle işine benzedi. Hatırlıyorsanız Tarkan saçlarını diktiği zaman ve konserde herkes bu ne la demişti. Sonra bi jöle satışı patlaması oldu, saç döküyor falan lafları çoğalınca bir tane jöle reklamı kalmadı, nie çünkü zararlı olduğu görüldü ve kimse kullanmamaya başladı. Bu telefonlarda da aynısı olacak. Rağbet olmazsa kimse almayacak. Fakat korsan cd işine benzetiyorum bu olayı, 7 liraya alacağına gidiyor 1 liraya alıyor adam ne diyesin :S