Şaka mı?
Ne demek şakamı,
bana - trader atan kişinin itraderine bakar mısın ?
https://www.r10.net/itrader.php?u=20020
-trader sonrada işlem yapmışım parasını almış
şaka gibi bir şey varsa itrader olayını fazla abartman bence
itraderin da her - olan kişi hüküm giymiş cezalı kişiler mi ?
script konusu halledilmiştir. teklif veren herkeze teşekkür ederim teklif verenlere inboxumda saklıyorum benzer işlerde ilk onlarla irtibata geçeceğimi belirtmek isterim