Kaygusuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şaka mı?
Ne demek şakamı,

bana - trader atan kişinin itraderine bakar mısın ?

https://www.r10.net/itrader.php?u=20020

-trader sonrada işlem yapmışım parasını almış

şaka gibi bir şey varsa itrader olayını fazla abartman bence

itraderin da her - olan kişi hüküm giymiş cezalı kişiler mi ?

script konusu halledilmiştir. teklif veren herkeze teşekkür ederim teklif verenlere inboxumda saklıyorum benzer işlerde ilk onlarla irtibata geçeceğimi belirtmek isterim