Domain alıcak kadar parası olmayan biri için blogspot cok guzel bir cozum ama bu konuda BReeD e katılıyorum, eğer imkanınız varsa .com gibi bir domain almak herzmaan cok daha mantıklıdır.
Blogspot işe yarıyor olabilir, ama hiç bir zaman .com gibi özel bir domainin yerini tutamaz, bu konuda tecrubesi olanlar tarafından buda az cok bilinen bir şeydir.
bence de ücretli kullanmak domain kullanmak daha iyidir her zmn. ben deneme amaçlı açtığım blogspot üzerindeki izlenimlerimi paylaştım. 50 site açana kadar bi tane açıp ona yoğunlaşmak daha mantıklı. ancak domainin com unu alıp ertesi gün 1.sıraya yerleşmek bana gerçekçi gelmiyor