Yahu siz varsayımlarla konuşuyorsunuz. Şu kadar açsak şu sıraya gelse vs...
Arkadaşım getir blogspot siteni göster. Com domain alalım ne oluyor gör.

Ya da banane ya git 500 tane blogspot aç.. Çalış işte millete..

"Kafa kafa olmayınca berber ne yapsın"..

Sana kolay gelsin hayırlı işler..