Selamun Aleyküm Arkadaşlar . İcimden Gecenleri Sizlerlen Paylaşmak İstedim .

İyi Okumanızı Tavsiye Ederim .

Genellikle herkes Türlü Türlü platforma ilk önce hack faalietlerini duyarak gelir,daha sonra çeşitli sebeplerle kendisini bir alanda uğraşmaya mecbur hisseder.Daha sonra buradan çok şey kazanmıştır falan kaybettiklerini hiç göz önünde bulundurmazlar.

Benim lafım yok heryer böyle siz birşeyi elde etmek istiyorsanız birşeyler vermek zorundasınız…

Peki bu internet,bilgisayar,hack,grafik,programlama vs…Bizden neler alıp götürüyor hiç düşündünüz mü_?
Öncelikle Zamanımızı alıyor.Peki bu zaman içerisinde yapacağımız birçok sosyal faaliyeti ertelemiyormuyuz/iptal etmiyormuyuz?

Kullanılmayan herşey özelliğini yititir.
Örneğin bir metal parçası.10 yıl sonrada metaldir ama kullanılmadıysa aynı işi görebilirmi ?
Paslanmıştır ve işe yaramaz görünür.Ama işlenirse tekrar kullanılabilir.

insanın bundan ne farkı var??

Bilgisayara gönül veren sosyallğinden feragat etmiş olur.
Görüyorum ki Asosyallik moda olmaya başlamış.
Asosyalliği, iletişim kuramamak değil kurmak istememek diye tanımlıyorsunuz..
Peki sen iletişim kurma kurma,10 yıl sonra kurabilecekmisn bu kafayla ?

Kendiniz için istemiyorsanız bu asosyalliktek kurtulmayı milletimizin bekası için istemek zorundasınız . . .

Fatih Sultan Mehmed ‘ in dükkanları gezerek alışveriş yapma hikayesini biliyorsunuz.
Nasıl bir dükkandan 2.bir mal alınamıyordu..
gerekçesi yandaki dükkan daha siftah etmedi..

Şimdi biz asosyal olalım,duyarsız olalım,medyanın bizi yönlendirmesine izin verelim.

Ee ne olacak sonra,
duyarsızlıktan sokaklarda gaspta olur,cinayette olur,tecavüzde olur..
Sonra milletimiz alışmıştır içerdeki sorunlara,bıkmıştır artık.
Doğudan kürtler bastırır başımız ağrımasın duyarsızız yaverelim o bölgeyi onlara kafamız rahat etsin, tıpkı zamanında kerkük musulun bize verilmek istenmesi gibi…

Bakın Bu konuyu iyi okuyun,okutun.Gerçekten çoğu kişiye basit gelen ama çok önemli bir mevzu olan bu konu hakkında milletimizi bilinçlendirmeliyiz.Bizim internette bir statümüz var,bunu biz yapmıyacaksak kim yapacak ?

Sonra değişimi kendimizde başlatacağız.Asosyallikten kurtulacağız.
Duyarlılık sadece vatan millet için site hacklemek değildir
Teknolojiye inat internetten yazışmak yerine birbirimizi telefonla arayıp konuşmayı deneyeceğiz.Hatta mümkünse Yüzyüze görüşmeyi

İçimize değil dışımıza dönük insanlar olacağız.Ama örfümüzü adetimizi unutmadan !!
Amerikada asosyallik oranı %2-3 iken bizim ülkemizde bu rakam çok yüksek…

bunlar benim içimde birikmiş olan şeyler,asıl konuyu şunun için açmıştım.

Narsistik Kişilik Bozukluğu nasıl bir kişilik bozukluğudur?
Hasta kendisinin çok önemli olduğu duygusunu taşımaktadır. Başarılarını ve özelliklerini anlatır, üstünlük duygusu, grandiyözite, empati kuramama, kendini diğer insanlardan daha üstün ve özel görme, başarı, zeka, akıl, üstünlük gibi konulara kafa yorma, kendini çok sevme, kendine göre, kendi için ve kendi yararına düşünen, kıskanç, kendi çıkarları için başkalarını kullanan, aşırı bencil ve benmerkezci, özel ve eşi benzeri bulunmaz birisi olduğunu savunan, beğenilmek için her şeyi sergileyen, üstün kişi ve kurumlarla ilişkiler kurmayı hak ettiğini savunan kişilerdir. Sevgi, saygı, empati, anlayış ve duygusallık hayatlarında pek yer kaplamaz. Bu bozukluğun yapısı kronik olup tedavisi son derece zordur. Psikiyatristin telkinlerine yatkın değillerdir. Çünkü bir başkasının doğrusunu kabul etmeyi güçsüzlük sayarlar. Tedavisi oldukça güçtür. Bu kişiler aslında yapılarından pek de mutsuz değillerdir. Ancak çevresindekiler için son derece zor bir yapıları vardır.

@ Selametle