WebMan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
domain bende kalmıştır ve arkadaşa pm atılmıştır.
domain ödeme probleminden dolayı satılamamıştır. arkadaş, bankadaki problemlerden dolayı ödemeyi gerçekleştiremediğini beyan etmiştir.

domain ileriki zamanlarda yeniden satışa sunulabilir. şimdilik konu kilit.