ben anlamıyorum bu insanları,adam msn'e geliyor,post için fiyatı konuşuyoruz,adam admin panelinin şifresini istiyor,bizde iyiniyetine inanıyoruz veriyoruz şifreyi,neyse anlaşamıyoruz fiyat konusunda,başkasıyla anlaşıyoruz,anlaştığım arkadaş konuları ekliyor diğer şifreyi isteyen haysiyetsizde konuları siliyor.hata bizdeki güvenip şifreleri veriyoruz hadi şifreyi verdim niye değiştirmiyorum aptallık işte benimki,o haysiyetsizi kınıyorum.konu günceldir arkadaşlar