by_karahan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
fesat bir bakış açısı
Benımde ılk aklıma fesatlık geldı Aynı durumu bende yaşadım ve heryerden kaldırdım.ödeme aldıktan sonra acaba koysak mı belkı bişi demez :P