Bilgisizce ve kesin olarak yorum yazan arkadaşlara bakıyorum ve gülüyorum.
Adsense ödeme geçmişi panelinizde SİZE GÖNDERİLMEK ÜZERE BİR ÖDEME PLANLANMIŞTIR ibaresini görmediğiniz sürece ÖDEME ALAMAZSINIZ.
Banlanma tarihine göre kafadan sallamasyon şeyler yazmayın.
Her ay farklı tarihlerde ödeme yapıyor adsense. Dolayısı ile hesap inceleme ve ödeme işleme girme tarhileri değişiyor.
Kalkıp 19 undan sonra banlanırsan paranı alırsın diyerek bir tarafınızdan birşeyler uydurmayın.
Yok öyle birşey.
Her ay hangi gün inceleme yapıyorsa ve ödemeleri işleme ne zaman alıyorsa o tarihten sonra banlanan hesaplar parasını alabilir sadece...
6 ay öncesinde ayın 7 ban yemiş ve ödemeyide ay sonunda almıştım..