peki ptt şubesine gidip konuşsam böyle bir posta var adrese gelmemesini istiyorum gelip kendim alacağım desem yardımcı olurlarmı ? buranın postacıları bütün postaları tek bir posta kutusunun ağzına sıkıştırıp bırakıyor
Tamamen oranın çalışanlarına kalmış bir durum... Eğer gerçekten postanın akibetinden şüphe ediyorsan git konuş, olumlu karşılayacaklardır.