Dikkat edeceksin.. Postacı normal postalar veya faturalar gibi bırakır gider.
peki ptt şubesine gidip konuşsam böyle bir posta var adrese gelmemesini istiyorum gelip kendim alacağım desem yardımcı olurlarmı ? buranın postacıları bütün postaları tek bir posta kutusunun ağzına sıkıştırıp bırakıyor