WeBCoLiC35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yok hocam annemin adına yazılacağımda korkum şu posta kutusunda birtane bile posta bırakmıyor buradaki canavar çocuklar ya alıp yırtarlarsa
Dikkat edeceksin.. Postacı normal postalar veya faturalar gibi bırakır gider.