SanTieG0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Posta kutusuna gelir hocam , doğru adres yazmışsındır umarım.
yok hocam annemin adına yazılacağımda korkum şu posta kutusunda birtane bile posta bırakmıyor buradaki canavar çocuklar ya alıp yırtarlarsa