işbankası yapsa kendi şahsi olarak tamam fakat halk önce kendini kalkındırmalı diye düşünüyorum vede bu olay siyasi bir çatışmaya döneceğini düşündüğüm için (karşıt görüşlerdeniz büyük ihtimal) uzatmayacağım zaten pekte uzak değil gördüğüm kadarıyla ülkenin başına birşey gelmesi gidecek olan kayda değer herşey gitti