yanlış anlamayında birşeyi merak ediyorum yardımlaşmak yardım etmek çok güzel 100 milyar dolarım olsa gözümü kırpmam yardım delisi ederim fakat

ülkemizde geçimini sağlamak için organlarını satan o kadar kişi varki
yaşlı insanlar var çalışma durumu olmayan sürünen sokaklarda huzur evine gidecek parası olmayan
o kadar kötü durumda insanlar varki ailesinde özürlü kişiler olan onlaramı baksın yoksa çalışsınmı ne yapacağını bilemeyen

biz çok süper çok ekonomisi harika bir ülkemiyizde kendi içimizdeki sorunları hallettik gazneye pakistana koşmaya çalışıyoruz

yoksa tamamen gösteriş üzerinemi bunları yapıyoruz yada bizim yardım kuruluşlarının bir yerlere yardım etmesi için mutlaka bir felaket zelzele yada SEÇİM olmasımı gerekli

ben milliyetçi bir adamım ve bakıyorum ülken harap haldeyken dış borcu almış gitmiş toprakları başkalarına satılırken hala para olmuyorken neden hep başka yerlere koşma amacındayız

Allah pakistandaki insanlara sabır ve selamet versin çok fazla maddi gücüm olmadığı için yardım edemiyorum tek yapabileceğim Allahtan sabır ve selamet dua etmektir onlar için...


bu vakfa hiç bir şekilde güvenmiyorum kurtuluş savaşında pakistanlı kişiler bize bilezik göndermiş peki biz altın bilezikle napmışız kurtuluş savaşında tüm ülkeler bize savaş açmışken kimden silah satın almışız acaba onuda çok şiddetle merak ediyorum