MolenBeek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bana öm gönderen birkaç arkadaşa cevap yazdım..

isteyene dış cephe resimlerini gönderebilirim. çok fazla yazılacak birşey yok.
photoshopu iyi kullanan herkes yapabilir
Dönüş yaptığınıza emin misiniz ? Ben yaklaşık 5-6 gün öncede size mesaj amtıştım tekrar attım.Yine gelen giden yok.