yorumları okudum o zaman ben de 2 teori atıyorum ortaya

1.cisi kesinlikle piramitleri insanlar yapmadı. mısırdaki kahinler gibi insanlar cinlerle irtibata geçti.(bu mümkün her açıdan dini açıdan da ....) ve onlara yaptırttılar sebebi nedir onlar neden yaptı orasıbilinmez tabi belki onlara tapıyordular belki de karşılığında bir şeyler verdiler hiç akıl edemeyeceğimiz şeyler..

2.si o zamanlar dünya çok gelişmiti teknolojik açıdan uçuk bir şekilde tüm evrenin sahibiydi uzaylılar vs. hepsi dünyanın eline bakıyordu ama insanın kahrolasıca kibiri o dönemde de kendini gösterdi ve savaşlar çıktı çok büyük savaşlar en sonunda tüm dünya bir toplantıya oturdu.kimse savaştan vazgeçmiyor dünyanın yok olmaması için de dünyaya bir nevi format atmayı planladılar yaşanan teknoloji unutulacaktı.o zamana göre eski çağlara dönülecekti...

aklıma bir teori daha geldi..
3.sü o dönemde yaşayan bir peygamber vardı ve o herkese dinini inandırmak için mucizeler yarattı piramitler de bunlardan biriydi...

benden bu kadar..