Arkadaşlar teknoloji demek sadece günümüzde kullandığımız değildir.

Benim bir teorim vardı uzun zamandır, piramitlerin döneminde yani Hz.Musa döneminde büyük bir teknoloji vardı diye düşünüyorum. Şimdi teknolojiden kastım öyle iş makinaları ile değil tabi ama daha güçlü belki de günümüzde kullandığımız teknoloji sandığımız şeyler çok ilkel (o zamanlara göre). Teknoloji o kadar gelişmişti ki artık insanlar kontrolü ellerinde tutamadılar yada dünya bunu kaldıramadı. O teknoloji kendini sıfırlayarak dünya kendine yeni bir denge kurdu, eksi ve artı yer değiştirdi ve hiçbir teknoloji kullanılamaz hale geldi. Sonra uzun yıllar sonunda teknoloji kendisini yeni yeni göstermeye başladı ve günümüze kadar geldi. Bir düşünsenize o zamanın insanları sandığımız kadar ilkel falan değillerdi. İlkel olsalardı (örnek mayalar) hala cevaplarını bulamadığımız yüzlerce insan yapımı şeyler var.

Bizim bilmediğimiz bir teknoloji ve bizim bilmediğimiz bir sır. Piramitler hep ilgimi çekmiştir, fakat nedense Kuran'da teknolojisi ve yapısı hakkında çok fazla birşey söylenmez. Belkide benim düşündüğümden daha basittir