Lütfen siz araştırıp cevaplayın kaç müşterim sırf bu olaydan dolayı bana geldiler.
Önceden aldıkları çeşitli verimerkezlerinden sunucular limitsiz olmasına rağmen
sürekli yüksek kullanımda erişimin kesildiğini belirttiler. Yani arkadaşın dediği
olay var.
Birde şöyle düşünün sunucu üzerinde sadece bu adamın limitsiz VDS
hesabı olmayacak.
O verimerkezinin kalitesizliği.Uk2 ve amerikada bir çok verimerkeziyle çalışmamızda hiç bir şekilde böyle bir uygulama görülmedi.Tabi saldırı alıyorsa ona uyarırlar.Ama size limitsiz trafik olarak sağlanmışsa bir sunucu gelipte size neden bu kadar kullandınız diyemezler.Sizinde araştırmanız gerekiyor.