Windows S 2008 R2 Üzerinde denedim. 64 bit mecburen 64 bit denedim.
Demo olduğu için bir kere test verdi ikincide vermedi.
Sonuçlar bunlar. Ekran kartını devreye sokmaya çalıştı ama vps olduğu için gpu devre dışıydı
Vps bilgisi:
Çıkan Genel Puan:
Buda detaylı puan. Disk yazma hızlarına dikkat edelim:
Genel olarak bir dedicated makinada windows çalışıyor sanıyorsunuz. Uzak masaüstü bağlantısı vs çok hızlı. Sunucuda şuan Sql server 2008 r2, IIS 7.5 ve Silverlight için Smooth Streaming çalışmakta. Kapatmak aklıma gelmedi bunları ram kazanmak için ama olsun. Bende windowsu test ettim