Konu
Bebeğimize site açtık
17-08-2010, 03:17:54
#4
nurulmac11
hocam ben çok güzel bi fikir oğlunuzun en güzel en ilginç anlarını yazın keşke benim de böle bir blogum olsaydı küçüklüğümü tam anlamıyla öğrenebilseydim fotoğrafları ve videoları da eksik etmeyin derim isterseniz ikisini de gizlersiniz...