hocam sakın yanlış anlamayın bu sözü söylemeden yapamıcam

"adamın oğlu olmuş tutmuş bi tarafını koparmış"

Bence düşünce güzel.Ama fotoğraflara ağırlık verin derim.Sonuçta büyüynce siteye girdiği zaman okudukları onun değil sizin yazılarınız olucak.