FurkanGNS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şakamısın ya...

Hesabım çalındı diyorum..

Domaini, 20 TL ye veriyorsan alıyorum
tamam kardeşim FurkanGns arkadaşa satıyorum