mersinstyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ya ***** reklam tık bası cok odese ne olur kacımısz ***** reklamlara tıklarızkı haberı okuyoruz yada ne bılıyım fılm ızlıyoruz ***** reklam cıksa tıklarmısın ? ben omrum boyunca hıc tıklamadım tıklamamda.
***** reklamları daha ilgi çekici ve daha merak uyandırıcı olduğundan ziyaretçi tarafından daha çok ilgi çeker. Nitekim o konuyu araştıran bir ziyaretçinin ateşini, hızını kesmek de mümkün olmadığından ilk gördüğü bağlantıya (reklam,yazı,video vb.) tıklayacaktır. YA da tekrardan yeni siteler bulmaya gidecektir. Bu sebeple "***** reklama tıklama" konusunda bu kişisel fikrim ile sana katılmıyorum.