Q8200 gibi sanallaştırma teknolojisi olmayan bir desktop işlemciden sanallaştırma yapmaları malesef beni ilgilendirmiyor. Detaylara fazla girmeyin derken, son kullanıcılara gerçekleri söylememeyi mi kastediyorsunuz? Siz sizden hizmet almak isteyen müşterilerinize öyle mi yapıyorsunuz?
Farklı konularda yapılan testler, tartışmalar ve araştırmaları gayet uygun görüyorum. Fakat bu konuda herkes kullandığı sunucuları test edip buraya döküyor. Kimisinin kişisel sunucusu kimisi ise meslektaşlarınız, yani ekmek parası kazanan insanalar. Bu yüzden yazdığınız yorumdan ben şunu çıkarıyorum, r10 ahalisi Q8200 veya bu gibi işlemcilere sahip sunuculardan yapılan VPS satışlarına yanaşmayın, gelin benim uçaksavar sunuculardan böldüğüm sunuculardan kiralayın, yanlış anladıysam düzeltip açıklama getirin lütfen Emir bey.