SahinDag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Detaylara fazla girmemelisiniz bence, burada çoğu meslektaşınız hala Quad serisinden ekmeğini çıkarıyor.

Saygılarımla.
Q8200 gibi sanallaştırma teknolojisi olmayan bir desktop işlemciden sanallaştırma yapmaları malesef beni ilgilendirmiyor. Detaylara fazla girmeyin derken, son kullanıcılara gerçekleri söylememeyi mi kastediyorsunuz? Siz sizden hizmet almak isteyen müşterilerinize öyle mi yapıyorsunuz?